"La Fundació Studium Aureum amalgama la música en totes les seves manifestacions."

09/05/2020

Covid19

09/03/2020

Passió barroca

G B Pergolesi: Stabat Mater / Salve Regina

14/02/2020

Concert solidari

G. F. Händel "Messiah" amb instruments d'època

10/02/2020

"Viena, del Classicisme al Romanticisme"

"Viena, del Classicisme al Romanticisme" Haydn, Beethoven, Schubert

17/01/2020

La llum de les cantates

J S Bach

18/12/2019

Concert solidari de Nadal

Proper concert:

Situació d'alerta

Donada l'actual situació d'emergència sanitària, la Fundació vol comunicar que: fins a nova ordre les seves activitats concertístiques queden en suspens.
Una vegada tinguem les noves pautes, us informarem de les nostres noves propostes musicals.
Esperem la superació de la pandèmia el més ràpid possible i us convidem a visitar el nostre canal de you tube, allà trobareu enregistraments dels nostres concerts.
Tot anirà bé!

RESERVA D'ENTRADES

Reservar entrades

Fes-te amic d'Studium!

Ser Amic d’Studium significa gaudir d’una relació amb la nostra agrupació que t'aportarà molts avantatges.

Els avisos de la Fundació

Si vols rebre periòdicament el nostre email informatiu, escriu la teva adreça d'email i subscriu-te a la nostra llista d'informació.