Què significa ser Amic d’Studium?

Ser Amic d’Studium significa gaudir d’una relació amb la nostra fundació que et permetrà:

• entrada i programa de mà gratuït a tots els concerts de temporada
  • disposar del mateix seient numerat als concerts que es realitzin a l’auditori del Conservatori
  • poder d’assistir a les explicacions i comentaris sobre el treball que es realitza i les obres que s’interpreten abans de cada concert
  • estar informat de tots els concerts i activitats

Preus 2016/2017

Preus entrades Normal Estudiants
Tots els concerts: 20€ 10€
Abonaments temporada 2016/ 2017 amics
Amics d’Studium Individual 100€
Amics d’Studium familiar (2 persones) 190€
Amics d’Studium familiar (3 persones) 270€

Fer-se Amic d’Studium

Per fer-te Amic d’Studium has d'enviar les teves dades personals (nom i cognoms, telèfons i correu electrònic) a (o omplir el seguent formulari: Formulari per fer-se NOU AMIC D’STUDIUM), i fer l’ingrés corresponent al num. de compte ES27 0061 0180 6501 0955 0112. Un cop rebut l'ingrés t'avisarem i així podràs retirar el teu abonament a la taquilla al primer concert de temporada a partir de les 19:30 hores.

Si tens cap dubte o necessites més informació pots posar-te en contacte amb la fundació.